,
KillahKto tam jest w Ĺrodku?
1. Imię: Killah Fidelis zwany Tykwą
2. Płeć: Mężczyzna 3. Narodowość: Korynianin 4. Klasa: Druid + 1 mana/2lvle + 1 Inteligencji/2 lvle + Dar alchemii (15% szans na powodzenie alchemii) + Leczenie - 25% szans na nieudany atak - Ograniczenie broni do obuchowych/kijów - Ograniczenie zbroi - do średnich - 2x koszt siły 5. Wygląd postaci, jej cechy charakterystyczne i znaki szczególne: Tykwa jest bardzo wysokim, wyjątkowo szczupłym szatynem o bystro wyglądających ciemnych oczach. Jego wiek oszacować by można na pierwszy rzut oka na około 35 lat za sprawą gęstej, długiej brody, sięgającej do końca mostka, jednakże rzeczywiście jest prawdopodobnie - gdyż sam nie jestem pewien ile właściwie wiosen już przeżył - niemalże dekadę młodszy niż początkowo by można wywnioskować. Włosy ma krótko przycięte na długość ledwie kilku milimetrów. Spod ubrania widoczne, poza głową, są przeważnie tylko długie, kościste palce z widocznymi bliznami i wyraźnie zniszczoną skórą. Na przedramionach, po wewnętrznych stronach, tuż przed stawem łokciowym ma wytatuowane grube kontury trójkątów, których górne wierzchołki zwrócone są ku nadgarstkom. 6. Ubranie, w którym zwykle chodzi: Tykwa chodzi przeważnie boso, jednakże wchodząc na nieznane sobie terytoria czy odwiedzając miasta zakłada wygodne, wysokie, wysłużone już buty. Jako okrycie wierzchnie nosi długą, sięgającą do połowy piszczeli rozciętą po bokach na wysokości bioder, jasnobrązową tunikę z zielonymi obszyciami, rozciętą pod szyją niemalże do pępka. W pasie tunikę opatula szeroki materiałowy pas, dokładnie przewiązany, z którego zwisają sakiewki i woreczki. Ponadto jasnoszare, materiałowe, ciepłe spodnie nie krępujące ruchów. Pod tuniką zwykle znajduje się dopasowana, skórzana zbroja a pod nią bawełniana koszula identycznego koloru co spodnie, na rękawach, tuż przy dłoniach wyszyte ma zieloną nicią dębowe listki. Nierozłącznym elementem ubioru druida jest pojemna, zakupiona przed laty, lekko już wyeksploatowana torba, która jednak dalej, pomimo kilkukrotnego już łatania, spełnia swoje zadanie. Na głowie nosi zawiązany na modłę ludów pustyni turban, umożliwiający mu zasłonięcie poza oczami całej twarzy, gdy zajdzie taka potrzeba. Gdy robi się chłodniej nosi czarny, długi, sięgający niemalże do kostek płaszcz zapinany pod szyją niewielką żelazną klamrą w kształcie owocu granatu. 7. Wygląd zbroi i broni: Tykwy jedynym pancerzem jest skórzana, dopasowana zbroja noszona pod tuniką nie krępująca mu ruchów. Orężem druida jest długi, dębowy kij o średnicy około 5 centymetrów dokładnie ociosany z wyrytymi kwadratem, kołem i trójkątem na około 3/4 wysokości broni. 8. Historia postaci: Killah Fidelis a właściwie Killah di Rooten Pax urodził się w niewielkiej, zubożałej, szlacheckiej rodzinie bez własnego majątku ziemskiego. Życie dla młodego chłopaka nie było sielanką. Ojciec kat i alkoholik, wyglądem przypominający rosłego okrutnika, dbał, by syn od najwcześniejszych lat życia wiedział, kto w domu dowodzi, jak bardzo kruche jest życie oraz jak bezsilny jest wobec niego. Matka również nie żywiła do syna żadnego uczucia poza pogardą. Był jedynym dzieckiem di Rooten Paxów, które przeżyło. Mając lat ledwie kilka młody Killah po kolejnej sesji z bezwzględnym ojcem, gdy ten tylko usnął, zabrał z domu jedynie ciepły koc oraz kawałek wiszącej w izbie słoniny i uciekł grudniowym wieczorem z dworku znajdującego się na skraju bezkresnej puszczy zroszonej śniegiem. Przez 2 dni i 2 noce kroczył niestrudzenie kulejąc przez zaspy miękkiego puchu, sięgającego mu niemalże do pasa. Trzęsąc się z zimna, padł w końcu wycieńczony. Czując odchodzące zmysły stracił przytomność pewny, że to ostatnie chwile jego życia, świadom, że jest bardziej niż bliski tego, by akurat zamarznąć. Śmierć nie była mu jednak pisana. Został uratowany przez starego druida przechadzającego się po lesie śladami krwi w poszukiwaniu rannego jelenia, który przypadkiem natrafił na wpółmartwe już ciało dziecka. Killah został wyleczony, odmrożenia opatrzone a po całym wydarzeniu została mu jedynie nienawiść do rodzicieli. Przez kolejne lata pod czujnym okiem swojego mistrza zgłębiał skomplikowaną sztukę alchemii, ucząc się o roślinach i złożoności świata zbudowanego dookoła niego. Gdy mentor zmarł, Killah wiedział, że cały świat stoi przed nim otworem i niezwłocznie po pogrzebaniu mistrza zdecydował się wyruszyć w świat, by znaleźć na nowo sens życia. Po mistrzu przyjął nazwisko i przepełniony nienawiścią do świata, ruszył przed siebie pełen aspiracji do zostania legendą, której imię pozostanie wiecznie żywe. Tak rozpoczyna się historia pariasa zwanego Tykwą. 9. Umiejętności: Umiejętności: - Alchemia - Poziom 1 (Początkujący) - Zielarstwo - Poziom 1 (Początkujący) - Magia natury - Poziom 1 (Początkujący) - Podzielna uwaga - Poziom 1 (Początkujący) Umiejętność wrodzona: - Mowa zwierząt - Poziom 1 (Początkujący) Umiejętność klasowa: -Mowa natury - Poziom 1 (Początkujący) 10. Statystyki: Lvl: 0 Pd: 0/100 Punkty Statystyk do rozdania: 0 Punktów Umiejętności do rozdania: 0 Siła: 4 Zręczność: 4 Witalność: 3 Percepcja: 7 Inteligencja: 8 (+1 za klasę, wliczone) Duchowość: 7 Charyzma: 3 Szczęście: 5 HP: 16/24 Mana: 22/37 Obecny stan sakiewki: 3 srebrniki 11. Statystyki PVP: Siła: 0/10 Wytrzymałość: 7/10 Zręczność: 6/10 Charyzma: 2/10 Inteligencja: 10/10 (+1 za klasę - wliczone) HP: 88 Mana: 103 KP: 6 12. Ekwipunek: Ekwipunek aktywny: - zbroja skórzana - jakość zwykła - KP=5 (sieczna -2) Ekwipunek dodatkowy: - 4 mikstury przywracające HP III stopnia (11-15 HP) - 4 mikstury przywracające manę III stopnia (11-15 many) - 2 flakony z trucizną II stopnia (2-4 HP za turę działania, tymczasowe zmniejszenie statystyk o 1-2 przez 4-5 tur) - Pojemna torba - Sakiewka ze złotem - Sakiewki z ziołami (Mniszek lekarski, Aloes Pospolity, Thazis, Wycierpek, Pokrzywa i Purpus) - Sakiewka z liścmi dębu - Sakiewka z liśćmi Bezu Kolarowego - Bochenek chleba - Rożnego rodzaju grzyby - Korzonki - Hubka i krzesiwo - Duże, świeże, zielone liście - Bandaże i opatrunki - Metalowa, kuta misa niewielkich rozmiarów - Zestaw metalowych sztućców - Gliniana misa - Moździerz i tłuczek - Sierp - Zestaw noży: * 7 centymetrowy kozik * 22 centymetrowy nóż z brodą * 12 centymetrowy nożyk obosieczny - Ostrzałka do noży - Menażka ze świeżą wodą ze strumienia - Kilka świeżych jabłek - Suszone mięso jelenia 13. Towarzysze NPC Kalir - Łowczyni z Draknorr o długich ciemnych włosach, często lubi popalać sobie fajkę. Odziana w skórzaną lekką zbroję, lubi łuki oraz sztylety, ma charakter nieco władczy, ale jest przy tym opanowana i rozważna. Bron - Wyższy krótko ścięty mężczyzna posługujący się toporem i tarczą. Mało rozmowny, ale nadrabia to siłą i odwagą. Także Drakończyk. Novian - Szczupły Korynianin, posługujący się jednoręcznym mieczem, biegły w walce wojownik, poza tym także nie wiesz jeszcze o nim za wiele. Siła: 4 Zręczność: 4 Witalność: 3 Percepcja: 7 Inteligencja: 8 Duchowość = Siła Woli: 6 Charyzma: 3 Szczęście: 5 |
Podobne
|