,
SEZON 2014Kto tam jest w Ĺrodku?
SEZON 2014
MILSIM Biała Śmierć 21-23.02.2014 - zapisy do 29.12 http://forum.wmasg.pl/topic/143101-milsim-biala-smierc-21-23022014/ Ja wstępnie 100% MILSIM Biała Śmierć 21-23.02.2014 - zapisy do 29.12 http://forum.wmasg.pl/topic/143101-milsim-biala-smierc-21-23022014/ Ja wstępnie 100% Wrzucam temat do Centrum Dowodzenia GF POINT 2014 ja już się zapisałem i bankowo jadę http://www.gfpoint.pl/ Panowie a Stalker Śląsk ? W Kotlarni ? Milo mówił, że jestesmy zaproszeni O co chodzi : "Stalker: Kotlarnia" to fabularna gra terenowa (LARP) z wykorzystaniem replik broni palnej (AEG) nawiązująca do świata wykreowanego w serii gier komputerowych "S.T.A.L.K.E.R." opartych luźno na kanwie książki "Piknik na skraju drogi" autorstwa rosyjskich pisarzy Arkadija i Borysa Strugackich. "Kotlarnia" będzie kontynuacją (fabularnia i mechniczną) nyskich edycji imprezy, jednak sama rozgrywka przyniesie wiele innowacji. Bogatsi o doświadczenia wcześniejszych edycji dołożyliśmy starań aby jeszcze lepiej oddać w nim klimat i grozę panującą w Zonie. Oczywiście jak co roku, gracze, którzy przygotują stylizacje najlepiej oddające stalkerski klimat zostaną już na początku gry premiowani fablarnie. Edycja wiosenna imprezy odbywa się wyłącznie na zaproszenie. Aby je zdobyć należy: - wykazać się podczas edycji jesiennej - zostać poleconym przez jednego z uczestników stalker - zona nysa fotografie: Rafal Kijas www.szincza.com - stalker - zona nysa stalker - zona nysa Gdzie i kiedy? Miejsce: Kotlarnia (wyeksploatowana część czynnej kopalni piasku) Wskazówki dojazdu: - współrzędne GPS: 50.276312, 18.350547 (50°16'34.72", 18°21'1.97") - link: Droga dojazdowa - adres: Kotlarnia, ul. Dębowa Termin imprezy: weekend 17-18 maja 2014 - patrz: harmonogram imprezy. Limit miejsc: 75 osób Składka: - 25 zł (opłacona do końca marca) - 35 zł (opłacona w kwietniu/maju) Wiek uczestników: ukończone 18 lat (dokument tożsamości sprawdzany przy rejestracji) Ja odpadam - wybieram się do Nysy na Stalkera i może do Ociesęk. Ale faktycznie otrzymaliśmy oficjalne zaproszenie - jak chcecie, to warunki mogę przedstawić w Centrum Dowodzenia? Nic nie zaszkodzi Milo. Zapuść info, najwyżej odbije się echem TAkie coś znalazłem, 80 km od nas: Operacja CeSARok Zapowiedź video: https://www.youtube.com/watch?v=5Pu3GRgwvAY&feature=youtu.be Tło fabularne: Ruch Autonomii Czarkowa został siłą wyparty z powiatu pszczyńskiego. Schronili się w lasach w pobliżu miejscowości Goleszów. Siły NATO wysłały tam czteroosobową drużynę zwiadowczą. Niestety, wpadli w zasadzkę i dostali się do niewoli. Gdy pojawiła się okazja, uciekli. Nie mają broni, radia ani nawet mapy. Ściga ich cały RAC z tamtego rejonu. Dzięki samolotom bezzałogowym patrolującym teren, NATO jest dobrze zorientowane w sytuacji. Dwoma śmigłowcami na miejsce został wysłany oddział ratunkowy (RT). Czy uda im się uratować grupę ucieczkową? Ilość osób: Grupa ucieczkowa (GU) - 4 osoby - brak replik, radia, mapy, wody, jedzenia, same mundury. RAC - brak ograniczeń RT - poniżej połowy stanu RAC Miejsce: Goleszów, zbiórka na parkingu. http://goo.gl/rZdtAe Czas trwania: 0800-1500 GU - wymarsz 8.00 RAC - wymarsz 8.15 RT - wymarsz 9.00 ZADANIA: GU - nie dać się zastrzelić lub pojmać, - połączyć się z RT i ewakuować. RAC - znaleźć GU i wyeliminować, - zminimalizować straty własne, Poboczne: - wyeliminować RT. RT - znaleźć 4 członków GU, - zlokalizować i zabezpieczyć miejsce ewakuacji (lądowisko helikoptera) oznaczyć dymem/racą - utrzymać się 15minut, Poboczne: - odbić jeńców, jeśli są. ROE a.) wspólne: Na każdą stronę przypada 1 medyk na 5 osób (10 osób - 2 medyków itp.). Medyk ma ze sobą 5 bandaży i może uleczyć każdego tylko raz. Po otrzymaniu trafienia gracz oznacza się czerwoną szmatą i wzywa medyka (również przez radio). Nie może się przemieszczać. Czas do przybycia medyka to 30 minut, po jego upływie gracz zostaje uznany za martwego. Leczenie polega na przewiązaniu ręki bandażem. W przypadku, gdy medyk zostanie ranny, musi wezwać na pomoc innego gracza. Inny gracz opatruje medyka według jego wskazówek. Medyk nie może sam siebie opatrzyć. Po opatrzeniu przez minutę gracz jest wyłączony z rozgrywki. Po minucie dochodzi do siebie i może grać dalej. Zasady trafień takie same jak zasady ASGBielsko. Pamiętać o zasadzie poddania się i silent kill'u. Jeńcy: Uprowadzić jeńca można na dwa sposoby: a.) postrzelić go, a następnie uleczyć przez medyka, b.) zastosować zasadę “Poddaj się”. Jeniec oznaczony jest niebieską szmatą i jeśli ją posiada, musi wykonywać rozkazy drużyny, która go pojmała. Uwolnienie jeńca następuje poprzez zdjęcie z niego oznaczenia. Jeniec sam nie może tego zrobić. Brak oznaczeń stron! Zastanów się dwa razy, zanim do kogoś strzelisz! Całkowity zakaz używania komunikacji GSM podczas gry! Limity amunicji i prędkości wylotowe: - karabiny szturmowe 300 BBs (max. 450 fps), - pistolety maszynowe 300 BBs (max. 400 fps), - karabiny maszynowe 1000 BBs (max. 500 fps, M249, M60, PKM), - karabiny sniperskie 50 BBs (500 - 600 fps), - boczna (pistolety) 50 BBs (max. 350 fps). Można posiadać tylko 2 repliki - główna i boczna. Mile widziane magazynki real/low/mid cap. Snajper jako broń boczną może posiadać pistolet maszynowy (MP5, MP7, P90). Brak ograniczeń jeśli chodzi o ilość danego typu repliki w drużynie (mogą to być 3 KaeMy, 5 replik snajperskich). Dopuszczone miny typu Claymore, odpalane zdalnie poprzez pilota, gdy odpalający widzi cel. Zakaz pirotechniki tradycyjnej! b.) Zasady RAC: po otrzymaniu drugiego trafienia gracz może się odrodzić. Miejscem odrodzenia jest parking. Czas respa - 1 godzina od momentu przybycia na parking. Będzie to symulacja ciągłej obecności przeciwnika w terenie. c.) Zasady GU i RT: drugie trafienie kończy rozgrywkę. Ludzie z GU mogą przynieść na miejsce zbiórki swoje repliki i po max. 3 magazynki do nich (max. 100 kulek razem). Repliki muszą mieć zawieszenia, muszą być krótkie i lekkie. Dostaną je ludzie z RT i w razie spotkania repliki zostaną przekazane właścicielom. Zapisy do stron są otwarte, jednak preferowane osoby po stronach RT i GU to osoby z doświadczeniem w tego typu rozgrywkach. GU przekazuje także wodę i ewentualny posiłek RT. Rozgrywka nie jest do końca Milsimem, posiada uproszczony system trafień i jest ambitniejszą formą coniedzielnej rozgrywki z elementami SERE i CSAR. Idziemy bez względu na pogodę. Jeśli chcesz sprawdzić, czy podoba Ci się gra na innych zasadach, zapraszam. Grupa Ucieczkowa: 1. Stevo 2. A. Jones 3. Martinez 4. Ruch Autonomii Czarkowa: 1. Ketsok 2. Szatun 3. Kondzioł 4. Danluk 5. Venom 6. Shadow 7. Dawid B 8. Wovo 9. Barnab 10. Bosmann 11. Artur 12. Rescue Team: 1. Marcinos, też rQs 2. zarezerwowany rQs Filip 3. zarezerwowany rQs Flynn 4. zarezerwowany rQs Wjesiek 5. rQs 6. rQs 7. 8. 9. Tom - widzę, że impreza odbywa się 06.04.2014 Podaj link miejsca gdzie to znalazłeś Forum asg bielsko, chlopaki tam widze maja zajawke ma milsimy, bede tam czesciej zagladac na pewno: http://asgbielsko.pl/ ja bym się pisał, wrzucamy oficjalnie do manewrów ? ja bym się pisał, wrzucamy oficjalnie do manewrów ? Info w Centrum Dowodzenia |
Podobne
|