,
WprowadzenieKto tam jest w Ĺrodku?
Samuel de Lienn:
Rok 1583 Zostałeś zaciągnięty do załogi Kapitana Syriusza, aby bacznie przyjrzeć się jego załodze i niemu samemu. Po długiej inwigilacji stwierdziłeś że jest on czysty, i zacząłeś się wręcz nudzić. Rok 1584 [Wiedza o nowym świecie Doszły do ciebie plotki, o mieście Azzar, jak czytałeś, jest to miasto wysoko rozwinięte gdzie ponoć pismo drukowane rozdawane jest na ulicach. Dowiedziałeś się, że zniknął stamtąd stary artefakt. [Wiedza o nowym świecie Jednak nie znasz więcej szczegółów, oprócz tego, że zaangażowany był w to jakiś wynalazca. Rok 1585 Dostaliście rozkaz pojmania nijakiej Carrine Gape. Po tym jak udało wam się znaleźć jej współpracownika, Otto który pozbawiony był języka, udało wam się ją odnaleźć w jej kryjówce na wyspie "Fort Baluarte - Hiszpania". Oprócz tego, odkryłeś niepokojącą siłę emanującą z jej łona. Zapewne klątwa rzucona na dziecko. Jednak znając łaskę Stwórcy wraz z spaleniem tej przeklętej dziewczyny ich dusze powinny odnaleźć spokój. Rok 1586 - Czasy obecne Droga dłużyła się w nieskończoność. Po drodze dostaliście zadanie dostarczenie tajemniczej maszyny do miasta Cru's, jednak wasz wojaż przerwał niespodziewany atak zaprzyjaźnionego statku. Jak się okazało, był to zbuntowany kapitan Jacques, chroniłeś swojego kapitana do ostatniej chwili, jednak ku twemu zdziwieniu ten przystał na wspólny bunt przeciwko władzom w Cru's. Plan Syriusza oraz Jacquesa coraz bardziej cię niepokoi. Zamiast stracić więźniarkę, młody kapitan postanowił wybrać się z nią do miasta na wizytę do burmistrza. Jednak co bardziej było niepokojące, gdy zawitałeś do jego pomieszczenia, widać było że dręczą go jakieś niespokojne sny. Może powinieneś poprosić go kiedyś, aby ci o nich opowiedział, aby pomóc mu odnaleźć spokój wraz ze Stwórcą. Jednak w chwili obecnej, podążając za rozkazami Syriusza, zostałeś wysłany do lasu wraz z paronastoma żołnierzami pod mury miasta. Nad niebem zbliżają się niepokojące chmury, a tobie coraz mniej podoba się obecna sytuacja. [Przejdź do lokalizacji] ... Jacques Altoner: Rok 1583 Wszystko się zaczęło od tego jak wpłynąłeś do fortu Cru's. Nie wiedzieć czemu, wzięli cię za poszukiwanego, i omal cię nie pojmali. Jako kapitan swego statku szybko wydałeś polecenie aby uciekać. Rok 1584 Krążyliście tak po morzu parę miesięcy, a obmyślając plan stwierdziłeś że pora na zmiany. Postanowiłeś podbić Fort Cru's, i wprowadzić tam swoje rządy. Jak jednak do tego doprowadzić mając w posiadaniu tylko jeden statek? Rok 1586 - Czasy obecne Udało ci się przejąć sprzymierzoną korwetę, załoga była zaskoczona i nie przygotowana na atak, zatem wszystko odbyło się bez większego przelewu krwi. Mało tego, jak się okazało kapitan tegoż statku to był twój były kapitan Syriusz. Z ochotą powiedział że pomoże tobie podbić fort Cru's i wprowadzić twoje rządy. Wprowadziłeś plan w życie, w pierwszej kolejności wyładowaliście machinę, która spowodowała bunt w mieście zapewne z powodu zwolnienia licznych pracowników fabryki. Później, wysadziłeś ludzi wraz z inkwizytorem Samuelem (Wcześniej Korneliusz) na wyspie w w lesie w drodze do bram miasta Cru's. W łodzi rybackiej osadziłeś Iseura, który na twój znak miałby machać białą flagą co oznaczało by wkroczenie do miasta. Następnie, wraz z więźniem Carrine udaliście się do miasta na pogawędkę z burmistrzem, ta jednak uciekła a ty zauważyłeś w tłumie jej prześladowcę który zwał się Ordeusz. Gdy wróciłeś, na Galeonie jak się okazało Kriss wypuścił zakładników, jednak ci nie zbuntowali się przeciwko tobie, wręcz przeciwnie. Kriss uciekł do miasta, a Syriusz przejął dowodzenie na okręcie. Właśnie na niego wróciłeś aby obeznać się w sytuacji. [Przejdź do lokalizacji] ... Selainwila Kaalt: Rok nieznany [Z racji pochodzenia z egzotycznego kraju] Udało wam się przygarnąć na statek rozbitka niemowę o imieniu Otto. Ze sobą miał tajemniczą kulę, z której wystawały kolce. Ta jednak zaginęła wam gdzieś na okręcie. Ale wszystko zaczęło się od bitwy z piratami. Nieposkromione wilki morskie, albo raczej... Chwila, to wy ich zaatakowaliście pierwsi. Walka trwała długi czas, ale w końcu, zarówno jak ich kapitan został pojmany, tak i wy zostaliście pojmani. Byłaś wraz ze swoimi wiernymi podwładnymi Peti i Karine wylądowałyście z buntownikiem Lerykiem. Długo nie trzeba było czekać aż dołączy do was także Will. Udało wam się rozwiązać sznury, po czym pod osłoną nocy uciekliście ze statku na jednej z szalup. Znaleźliście bezludną wyspę, gdzie mogliście zaznać chwilę spokoju. Jednak następnego dnia jak się okazało, Leryk zbiegł zabierając ze sobą szalupę i pozostawiając was na pastwę losu. Udało wam się jednak skonstruować tratwę z żółwi morskich, a przy tym znalazłaś zwierzęcego towarzysza jakim jest żółwik. Po męczącej wojaże udało wam się trafić na statek Barbary, na którym Hans i Grans planowali spisek przeciw niej. Wraz z tamtejszym inkwizytorem Khaer'em postanowiliście wywołać duchy, a właściwie ty wraz z pomocą Tur-Tuka, magicznego stworka który pojawił się w twojej głowie, próbowałaś na prawdę przywołać pozaziemskie moce. Jak to jednak się skończyło? Gdzie twój statek z twoją załogą? Jedno jest pewne, właśnie zbliżacie się do nieznanego wam fortu, z planem powstrzymania buntu na statku. Ale jak to wszystko się potoczy? [Przejdź do lokalizacji] ... Zatem, proszę o komentowanie czy czegoś czasem nie pominąłem, czy macie jakieś uwagi, czy gdzieś się sypnąłem : Gdzie aktualnie znajduje się dwójka pomocników Samuela? ACH! Niech będzie że są z tobą :] w jakimś z namiotów wcinają sobie posiłek PS: Wrzuć mi ich opis w załodze NPC na pokładzie Jacquesa Ilu żoładków wysłano razem ze mną? Opisy poprawię i dorzucę. Hmm, dobre pytanie... Chyba z 30stka, Jacques? Pamiętasz? Nie pamiętam. Może być i trzydziestka. |